4.9
(64)

Je neuvěřitelné, kolik „hacků“ a rychlých oprav se ozývá po celém světě zdraví. Ale víme, že většina věcí není tak jednoduchá, pokud jde o vaše tělo a mysl. Víme, že nic takového jako „kouzelná pilulka“ neexistuje, a přesto stále hledáme způsoby, jak optimalizovat své zdraví. To je pravděpodobně důvod, proč jste tady – přemýšlíte nad tím, jak neprospívá ejakulaci po dobu sedmi dnů vašemu zdraví a pohodě.

Výhody neejakulace nebo masturbace po dobu 7 dní

Abstinence nevyléčí žádné nemoci ani vám nedá superschopnosti – to víme. Frekvence vašeho orgasmu není kombinačním zámkem k trezoru, který ukrývá váš maximální potenciál, a pokusit se použít abstinenci jako cheat k odemknutí uvedeného potenciálu ve skutečnosti není to, jak tělo funguje. Zároveň musíme uznat, že několik vědeckých studií prokázalo souvislost mezi abstinencí ejakulace a fyziologickými změnami ve vašem těle. Ale stále můžete mít spoustu otázek. Jsou tyto změny důležité? Jsou tyto změny trvalé? Způsobují tyto změny trvalé nebo významné přínosy pro vaše zdraví, pohodu, štěstí nebo kvalitu života?

Odpovědi na tyto otázky a další brzy. Nejprve se však podívejme na jednoduchou otázku, co týden „sexuální sebekontroly“ udělá s vaším mozkem a tělem.

Co se stane, když na týden přestanete ejakulovat?

Jaké jsou tedy pozitivní účinky, když týden neejakulujete? Přinese sedm dní abstinence fyzické výhody? Většina konverzací, které uvidíte na internetu o výhodách sedmi dnů volna v masturbačním vlaku, pochází ze studie z roku 2002 provedené v Číně. Studie na pouhých 28 mužích zkoumala jejich hladinu testosteronu v séru během týdne abstinence.

Od druhého do pátého dne studie zjistila, že změny v sérových koncentracích testosteronu se v rámci skupiny jen málo lišily, ale v sedmém dni tyto hladiny dosáhly vrcholu téměř 150 procent výchozích hodnot. Jinými slovy, zjistili, že ejakulace (a její absence) měla podstatný vliv na sérový testosteron po týdnu.

Ale co větší obrázek – co se stane po jednom týdnu? Jedna studie z roku 2001 v podstatě potvrdila výsledky sedmidenní studie. Při zkoumání pouhých 10 pacientů studie zjistila, že po třech týdnech abstinence se hladina testosteronu zvýšila a zůstala zvýšená. Studie se zaměřila i na další věci kromě testosteronu. Speciálně zkoumali hladiny kortizolu, adrenalinu, noradrenalinu a prolaktinu – všechny různé typy hormonů – před a po třítýdenní abstinenci. Nezjistili významné rozdíly v žádné z těchto hladin hormonů, i když je důležité poznamenat, že mezi těmito dvěma studiemi je celá studijní skupina stále méně než 50 lidí, což je velmi málo.

Má nemasturbování výhody?

Pokud jste zamířili na tento článek kvůli komunitě NoFap na Redditu nebo jinde, máme pro vás špatnou zprávu: dosud byl naprostý nedostatek důkazů, které by potvrzovaly tvrzení o duševním zdraví, energetické hladině, zaměření a produktivitě. výhody nemasturbace, o kterých jste možná četli jinde na internetu.

Existuje relativně málo recenzovaných studií o potenciálních přínosech abstinence a většina z nich nenašla žádný náznak přínosů. Mnoho anekdot, které vidíte na internetu, lze jednoduše připsat účinkům placeba nebo vedlejším účinkům zvýšené hladiny testosteronu – a máme malé množství důkazů, které se mohou stát, pokud přestanete masturbovat alespoň na týden.

Studie prokázaly, že vaše hladina testosteronu hraje roli v duševním zdraví a regulaci nálady. Ačkoli přesné mechanismy mohou být nejasné, studie poznamenaly, že substituční terapie testosteronem zlepšila náladu, energii a pocit pohody a snížila hněv a podrážděnost v průběhu šestitýdenní studie.

Je možné, že lidé, kteří náhle zaznamenají prudký nárůst testosteronu po sedmidenní abstinenci, by mohli vidět některé stejné výhody, ale otázky týkající se původních hladin testosteronu a dalších problémů souvisejících s testosteronem obecně by bylo nutné posoudit individuálně, aby potvrdit tu teorii.

Nemůže masturbace 7 dní pomoci s erekcí nebo s předčasnou ejakulací?

Některé zdroje na internetu a jinde naznačují, že přestávka v abstinenci může mít přínos pro sexuální funkce – konkrétně pro problémy, jako je předčasná ejakulace a erektilní dysfunkce. K dnešnímu dni jsme ještě neviděli důkazy.

V roce 2018 jedna studie zkoumala souvislost mezi předčasnou ejakulací a sníženou masturbací nebo abstinencí. To, co našli, nebyl žádný významný odkaz – abstinence nevedla k žádným změnám v problémech s předčasnou ejakulací.

Pokud jde o erektilní dysfunkci, nezdá se, že by byla smysluplně spojena s abstinenčními praktikami. Studie dosud nenaznačily souvislost mezi erektilní dysfunkcí a masturbací, ejakulací, pornem nebo jakoukoli jinou ústřední teorií komunity „NoFap“ o sexuálním zdraví.

To neznamená, že budoucí studie neodhalí nějakou souvislost mezi nadměrnou konzumací porna a erektilní dysfunkcí, ale je stejně možné, že jak užívání pornografie, tak sexuální dysfunkce mohou být spojeny s již definovanými psychologickými rizikovými faktory, jako je izolace, deprese a nízké sebevědomí.

Na druhou stranu je masturbace (stejně jako sex) spojena se snížením příznaků stresu a úzkosti. To znamená, že pokud necítíte žádnou moralistickou vinu za tuto praxi – a neměli byste, protože je to naprosto normální.

Stručně řečeno, pokud chcete řešit problém, jako je předčasná ejakulace nebo erektilní dysfunkce, budete na to muset jít jiným způsobem.

Měli byste přestat masturbovat pro zdravotní výhody?

Pojďme se bavit o sexuální aktivitě – konkrétně o každodenní ejakulaci. Pokud masturbujete nutkavě, jako naprosto krkolomným (nebo přerušovaným) tempem, pravděpodobně budete muset snížit frekvenci. Údaje o rizicích přílišné masturbace jsou trochu nejasné, ale jakýkoli zvyk, který ovlivňuje vaše vztahy, kvalitu života nebo schopnost fungovat ve vašich každodenních povinnostech, je pravděpodobně něco, co musíte omezit.

Pokud jde o zdravotní přínosy, nejsme přesvědčeni. Abstinence významně neovlivnila žádné biochemické nebo fyziologické funkce u výzkumných subjektů kromě hladiny testosteronu v séru a jsme daleko od definování jakýchkoli optimalizovaných abstinenčních plánů pro zlepšení výkonu v jiných oblastech vašeho života. Pokud však máte co do činění s předčasnou ejakulací nebo erektilní dysfunkcí, máte k dispozici další možnosti, jak tyto stavy léčit.

Předčasná ejakulace je něco, co lze do určité míry zvládnout fyzickými technikami, i když věda o nich je jen mírně lepší než výzkum chlapů z „NoFap“. Kegelovy cviky pro svaly pánevního dna vám mohou poskytnout lepší kontrolu orgasmu. Nejsme si úplně jisti nejlepší technikou, jak je udělat – kolik opakování atd. – ale s praxí můžete najít systém, který poskytuje výhody.

Technika squeeze je léčba PE, při které přestanete mít sex a jemně stisknete špičku svého penisu, abyste snížili své vzrušení, něco jako když na chvíli sundáte popcorn ze sporáku těsně předtím, než začne praskat. Ujistěte se, že to svému partnerovi vysvětlíte předem – může to zaměnit za mírné BDSM. Na našem blogu si můžete přečíst o příčinách a léčbě předčasné ejakulace, kde se dozvíte více. Stejná aktivní složka, kterou používají zubní lékaři, může být účinná při snižování vaší citlivosti a zlepšování vašeho výkonu a spokojenosti, k radosti vašeho partnera.

Pro erektilní dysfunkci je vaším nejlepším zdrojem něco, čemu se říká inhibitor PDE-5. Tyto léky, jako je sildenafil (generická verze Viagry) a Tadalafil (generický Cialis), blokují enzym, který blokuje vaši erekci, což vám může pomoci dosáhnout zvednutí, když budete chtít. Budete také chtít se zdravotnickým pracovníkem probrat příčiny erektilní dysfunkce, abyste zjistili, co by mohlo způsobit vaši ED, a podnikněte kroky k odstranění těchto potenciálních příčin ve vašem vlastním životě.

Například psychologické příčiny, jako je nízké sebevědomí, úzkost z výkonu, intenzivní strach z intimity a existující depresivní poruchy, vám mohou bránit v dobrém výkonu, ale terapie je naštěstí dokáže zvládnout.

Kliknutím na hvězdičku ohodnoťte!

Průměrné hodnocení 4.9 / 5. Počet hlasů: 64

Zatím žádné hlasy! Buďte první, kdo ohodnotí tento příspěvek.